2013. júl. 31.

THE SKORT'S STORY








 This skort have a story. I looked it on Zara's page months ago. When I went to buy it on the sales, it wasn't in my size. I was sad, but last week I went to Budapest and I looked a Zara. I thought ' Why not?' and... Fortunately I find this one. I was so happy, so we took these outfit photos on the same day.


 Ennek a skortnak (nadrág és szoknya egyben ) története van. Több hónappal ezelőtt kinéztem az interneten, és mikor mentünk a leárazásokra vásárolni, gondoltam lecsapok rá. De sajnos nem volt a méretemben. Már lemondtam róla, amikor múltkor Budapesten jártam, és megláttam egy Zarát, gondoltam beszaladok hátha abban az üzletben maradt egy.... És szerencsém lett. Annyira örültem neki, hogy még aznap fotóztunk is vele outfitet.


skort: Zara/ tshirt: Zara/ sandals: no name

2 megjegyzés:

  1. nagyon csinos! különösen tetszik ezzel a csíkos blúzzal! ;))
    <3
    http://pinterjuci.blogspot.hu/

    VálaszTörlés