2013. aug. 15.

HAY BALE










I like taking outfit photos at different places. When we saw this hay bale, we thought this is the place. I found this dotted shirt at home, but I didn't like it, so I made a DIY project. I combined it with my favourit denim dress, what I wore as a skirt. For accessorie I wore my bird patterned socks with my ankle boots.

Amikor fotózni megyünk, mindig igyekszünk új helyeket találni. Most éppen egy szalmabálára esett a választásunk. Ezt a pöttyös blúzt otthon találtam egy dobozban, de mivel eredeti állapotában nem tetszett, ezért kicsit átalakítottam (levágtam róla a fodrokat és az ujjait). A kedvenc farmerruhámmal kombináltam, amit szoknyaként viselek. Fel akartam dobni kicsit az összeállítást, ezért a bokacsizmámat a madár mintás zoknimmal párosítottam.



shirt: old+ DIY/ dress as a skirt: h&m/ hat: from Spain/ boots: Decathlon/ sunglasses: Pimkie

1 megjegyzés:

  1. I love your blog! This outfit is amazing!

    Would you mind checking out mine? Now following you! x

    http://fashionenvious.blogspot.pt/
    x

    VálaszTörlés